Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Tööandja brändilooja arenguprogramm
Nüüd on võimalik osta kõiki arenguprogramme ka Liisi järelmaksuga.
Soovid oma organisatsioonis tööandja brändi teadlikult luua või tulemuslikult arendada? Tööandja brändilooja arenguprogramm annab sulle tervikliku vaate ja vajalikud teadmised, oskused ning tööriistad, et oskaksid tööandja brändi edukalt kasvatada ja juhtida.
Tänases tööturusituatsioonis saab ilmselt iga tööandja aru, et heade töötajate leidmiseks ja hoidmiseks tuleb vaeva näha. Täna ei konkureeri kandidaadid ühe positsiooni pärast, vaid organisatsioonid ühe sobiva kandidaadi pärast. Selleks, et saavutada tööjõuturul konkurentsieelis, on vaja tugevat tööandja kuvandit.
Tööandja brändi loomises käivad käsikäes personalivaldkonna ja turundus- ning kommunikatsioonialased oskused. Programm annab tervikliku ülevaate tööandja brändingust alates sisemisest töötaja teekonna kujundamisest kuni väliste sihtrühmade kõnetamiseni.
Programm koosneb viiest osast, millest neljal esimesel keskendutakse konkreetsele brändi loomise etapile, moodustades kokku tööandja brändi loomise teekonna. Programmi veab Baltikumi ja Põhja-Euroopa tööandja brändingu valdkonna tipptegija Kersti Vannas, kes on tööandja brändingu agentuuri Instar asutaja ning kuulub ka Euroopa Tööandja Brändingu Assotsiatsiooni. Viiendal päeval jagavad oma väärtuslikke kogemusi Eesti Töötukassa personali peaspetsialist ja tööandja brändi vedaja Evelin Ausmees ning tarkvaralahenduste ettevõtte Helmes personalijuht Maris Viires.
Koolituspäevad sisaldavad nii teoreetilist kui ka praktilist osa ja on interaktiivsed. Koolituspäevade vahele jäävad kodutööd, et omandatut kinnistada.
Arenguprogramm on suunatud personalijuhtidele, turundusjuhtidele, avalike suhete juhtidele, ettevõtete ja asutuste tegevjuhtidele ja kõikidele teistele, kes usuvad tööandja brändingusse ja peavad vajalikuks organisatsioonis tööandja bränd luua või seda arendada.
Viiepäevase arenguprogrammi eesmärk on anda põhjalikke teadmisi tööandja brändi loomise elutsüklist ning jagada praktilisi nõuandeid tööandja brändi loomise tegevustest kuni selle elluviimise ja elushoidmiseni.
Arenguprogrammi läbinu tunneb tööandja brändingu sisulist poolt, teab, kuidas käib tööandja brändi loomine ning oskab luua tegevuskava, et tööd oma organisatsioonis jätkata.
Arenguprogrammi läbinu teab:
- kuidas määratleda prioriteetsed sihtrühmad, kellele tegevused suunata;
- kuidas seada eesmärke ja konkreetseid mõõdikud;
- kuidas viia organisatsioonipõhiselt läbi tööandja brändi tasuvusanalüüs, mida kasutada juhtide buy in´i saamiseks ja hiljem ka mõõdikuna;
- kuidas luua väärtuspakkumist ja seda tulevikusuuendada;
- millised on tema organisatsioonisiseseid ja -välised sihtrühmad;
- millised on organisatsiooni sisemised tugevused;
- millised on sihtrühma ja tööturu ootused;
- kuidas eristuda tööturu konkurentidest;
- kuidas luua tööandja brändi visuaalselt indentiteeti;
- kuidas aktiveerida tööandja brändi;
- kuidas kasutada töötajaid tööandja saadikutena.
Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!
Osalemistasu on 995 €+km (Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse sooduspakkumistega liitujale 845 €+km). Soovi korral on võimalik arenguprogrammi eest tasuda ka kahes osas. Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi, lisades registreerumisel märkuste lahtrisse info, mis päeva(de)l soovid osaleda. Ühe õppepäeva hind on 199 €+km (sooduspakkumistega liitujale 169 €+km). Palun sisestage erisoov registreerumisel märkuste lahtrisse. Hinna sisse kuulub iga õppepäeva järelvaatamise võimalus veebis 14 päeva jooksul pärast toimumist info kinnistamise eesmärgil.
Aktiivõppe kogumaht 31 AT, millest iseseisev töö 5 AT. Koolituspäevad sisaldavad nii teoreetilist kui ka praktilist osa ja on interaktiivsed. Koolituspäevade vahele jäävad kodutööd, et omandatut kinnistada. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Brändilooja arenguprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kõik 5 õppepäeva ning teinud programmi lõpus kirjaliku arvestuse.
* Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.