1:1 vestlused kui kaasava juhtimise tööriist
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 07.03.2024 Registreerimise lõpp: 06.03.2024 Kestvus: 6 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Online-koolitus: 1:1 vestlused kui kaasava juhtimise tööriist
Juhi peamine tööriist on suhtlemine. Koolitusel on fookuses üks-ühele vestlused, miks ja millistel puhkudel on vaja suhelda alluvaga just näost-näkku. Kuidas anda tagasisidet ning küsida tagasisidet? Kuidas viia läbi negatiivse sisuga vestlusi? Millised tingimused tuleb luua, et töötajad saaksid organisatsioonis ausalt ja avatult otsese juhiga rääkida?
Koolituse viib läbi enam kui 25-aastase kogemusega psühholoog, koolitaja, coach ja superviisor Viktoria Saat.
Koolituse eesmärk on arendada oskusi üks-ühele vestlustel edasi- ja tagasisidestamisest.
Koolituse läbinu oskab viia töötajatega läbi personaalseid vestlusi nii, et mõlemad pooled on tulemusega rahul ja inspireeritud. Lisaks, olla eeskujuks toetava tagasiside andmisel ning kasutada 1:1 vestlusi kaasava juhtimise tööriistana.
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Programm
07.03.2024
08:50 – 09:00
Kogunemine veebikeskkonda
09:00 – 13:30
1:1 vestlused kui kaasava juhtimise tööriist
-
psühholoog, koolitaja, coach ja superviisor
- 1:1 vestluste eesmärk ja struktuur
- Psühholoogiline turvatunne ja SCARF motivatsioonimudel kontakti ja usalduse loomisel ja hoidmisel
- Juht, kui toetava tagasiside kultuuri eeskuju
- Kuidas küsida tagasi- ja edasisidet ning luua läbi avatud suhtlemise töökeskkond, kus kriitika ja teisitimõtlemine on lubatud?
- Tagasisidestamine iseenda kogemuse mõtestamise meetodil (arendava tagasiside vorm, mida saab kasutada nii positiivsest kui ka keerulisest kogemusest õppimiseks)
- Kuidas anda edasisidet?
- Kuidas tulla toime keeruliste vestluste juhtimisega?
- Kuidas säilitada sisemine tasakaal ja käituda rahulikult ning adekvaatselt kriitika, rahulolematuse ja pingete olukorras?
- Mis on parimad strateegiad, kuidas pingelist situatsiooni „maandada“ ning ennast kuuldavaks teha ning kehtestada?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Eveli Reitelmann
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi
Konsultatsioonid
Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile