Kahepäevane koolitus: IT-teenuste juhtimine
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 02.02.2022 - 03.02.2022 Registreerimise lõpp: 01.02.2022 Kestvus: 10 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 398 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Kahepäevane koolitus: IT-teenuste juhtimine
Suurem osa avaliku ja erasektori organisatsioonidest sõltub juba täna väga tugevalt kvaliteetsetest IT-teenustest ning see vajadus kasvab aina tugevamaks digitaliseerimise ja andmepõhiste teenuste loomisega. Seetõttu on oluline olla tark tellija, kes oskab valida võimeka IT-teenusepakkuja ja mõista enda kui äripoole kohustusi. Sama oluline on IT-teenusepakkujal tagada teenuste kvaliteet ja mõista enda kui teenusepakkuja kohustusi. Koolitusel käsitletakse IT-teenuste juhtimist nii tellija kui ka pakkuja seisukohalt.
Koolituse eesmärk on saada ülevaade IT-teenuste juhtimisega seotud peamistest terminitest ja põhimõtetest. Samuti osapoolte rollidest ja vastutusest nii teenuste arendamise kui ülal hoidmise käigus.
Koolitusel vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused. Esimesel päeval õpime ja harjutame IT-teenuste juhtimisega seotud mõisteid, mudeleid ja pakkumisi, teenuste ülal hoidmise ja kvaliteedi tagamisega seotud protsesse. Teisel päeval räägime IT-arendustest ja mängime läbi mõned praktilised olukorrad. Läbivalt mõlemal päeval käsitleme osapoolte rolle ja vastutust.
Koolitusel osalenu:
- Teab IT-teenuste juhtimises kasutatavaid termineid ja nende tähendusi
- Oskab kirjeldada tellitava või pakutava teenuse mudelit
- Teab IT-teenuste ülal hoidmisega seotud protsesse ja enda rolli selles
- Teab peamisi IT-arenduse protsesse ja meetodeid ning enda rolli selles
- Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT-arenduses
- Oskab hinnata IT-teenuste kvaliteeti
- Teab peamisi IT-teenuste kvaliteedi tagamise võimalusi
Koolitus on suunatud nii avaliku kui erasektori juhtidele, keskastmejuhtidele, väikeettevõtte omanikele ja IT-teenusepakkujate töötajatele.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.
Programm
02.02.2022
1. ÕPPEPÄEV
10.00 – 16.00 IT-teenuste juhtimine
-
Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus, statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert
Esimesel päeval õpime ja harjutame IT-teenuste juhtimisega seotud mõisteid, mudeleid ja pakkumisi, teenuste ülal hoidmise ja kvaliteedi tagamisega seotud protsesse. Koolituspäeval vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused.
- IT-teenuste juhtimisega seotud peamised mõisted
- IT-teenuste levinumad mudelid ja pakkumised
- Kuidas IT-arendusprotsessid ja levinumad arendusmeetodid toimivad?
03.02.2022
2. ÕPPEPÄEV
10.00 – 16.00 IT-teenuste juhtimine
-
Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus, statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert
Teisel päeval räägime IT-arendustest ja mängime läbi mõned praktilised olukorrad. Läbivalt mõlemal päeval käsitleme osapoolte rolle ja vastutust. Koolituspäeval vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused.
- Kuidas tagada IT-arendusprojektide ladus kulgemine?
- Millised on levinud vead IT-arendusprojektides?
- Kuidas tagada IT-teenuste igapäevane ülal hoid ja kvaliteet?
- Millised on kliendi ja teenusepakkuja ülesanded, et koostöö sujuks?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kogumaht 10 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Tunnistuse saavad kõik koolitusel osalejad. Programm toimub veebikeskkonnas. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.