Eesti Sekretäri ja Juhiabi KONVERENTS 2017: Võidab kiire kohaneja!

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 20.04.2017 - 20.04.2017 Registreerimise lõpp: 18.04.2017 Kestvus: Asukoht: Swissôtel Tallinn (Tornimäe 3, Tallinn) Hind: 259 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Hetkel kehtib soodushind 149 €+km!

Administratiivtöötajatele (sh assistentidele, juhiabidele, büroojuhtidele ja sekretäridele) suunatud suursündmus Eesti Sekretäri ja Juhiabi Konverents toimub 20. aprillil Eesti Koolitus-ja Konverentsikeskuse ning Swissôtel Tallinna koostöös.

Päevakajalise konverentsi fookuses on administratiivtööga seotud muutused, mis tänu  tehnoloogia arengule on erilise hoo sisse saanud. Kuna rutiinsed tööülesanded saab järjest enam ära teha programmide abil, siis tuleb pühenduda uutele tööga seotud vajadustele ning arenemisvõimalustele, ilma milleta lähiaastatel administratiivtöös hakkama ei saa. Võidavad kiired kohanejad!

Konverentsipäev algab The Ilves Sisters’i meeleoluka hommikukontsertiga ning esmakordselt pakume pausidel lisaväärtust kaasahaaraval aktiivsete tegevuste alal.

Koostöös Eesti Juhi Abi Ühinguga valime Aasta Administratiivtöötaja “Organisatsiooni süda 2017”. Rohkem infot SIIN

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega. Avatud aktiivsete tegevuste ala


08:30 - 09:00

Swissôtel Tallinna tutvumistuur


09:00 - 09:30

Swissôtel Tallinna tervituskõne & broneerimissüsteemide tutvustus


09:30 - 09:45

Konverentsikülalisi tervitab särav The Ilves Sisters


09:45 - 10:00

Konverentsi avamine


10:00 - 10:05

  • Mihkel Raud

    Mihkel Raud

    Ajakirjanik ja kirjanik, kitarrist, endine poliitik

Traditsiooniline sekretäritöö on minevik!


10:05 - 10:25

Traditsioonid ongi minevik, vaid osa neist võtame kaasa tulevikku. Kui muutuvad töö tegemise vahendid, muutuvad töötamise viisid. Koos viiside muutumisega muutuvad kokkulepped, reeglid ja väärtused.

Suurimad tehnoloogilised muutused on toimunud informatsiooni kogumise, töötlemise ja kommunikatsiooni vallas. Paljud nimetatud ülesannetest on olnud traditsiooniliselt sekretäride pärusmaa. Tänu tehnoloogiale on osa neist ülesannetest siirdunud juhi enda teha läbi taskus kaasaskantava nutiseadme. Vaid mõne aastaga on need õppinud kuulama soove, tegelema iseseisvalt pisikeste ülesannetega nagu kirjade lugemine ja kirjutamine, otsima infot ja juhiseid, tuletama meelde sotsiaalseid kohustusi, hoolima sinu tervisest jne.  Taskuassistent on alati sinu kõrval ja valmis täitma väsimatult kõiki käske. Isegi sekretäridel on oma nutiabiline.

Mis roll jääb sekretäridele? Võiks arvata, et tegemist on väljasureva ametiga. Tõenäoliselt on see vale. Mida rohkem inimese ümber toimetab automaatikat, seda rohkem hakkavad esile tulema inimlikud omadused, isikupära ja puudused. Sekretäri töö sisu ja ametinimetus kajastavad muutuvat maailma, aga ajal kui töötajate arv töökohal väheneb, jääb vajadus inimesest sekretäri järele alles. Kes tänastest sekretäridest vastu peavad sõltub nende valmidusest muutustega kaasas käia ja ümberõppida, säilitades või arendades inimeseks olemist.

Muutuv tööõigus 2017. aastal


10:25 - 10:55

  • Heli Raidve

    Heli Raidve

    Heli Raidve Tööõigusabi OÜ, juhataja / jurist

Kavandatavad eelnõud:

  • Töölepingu seaduse muudatused:
    - Alaealiste töösuhted, sh muudatused alaealiste töö- ja puhkeajas
    - IT sektori töötajate valveaeg
    - Tööinspektsiooni pädevus, sunniraha suurenemine
  • Uus töövaidluse lahendamise seadus:
    - Lepitusmenetlus
    - Kirjalik menetlus kuni 6400 euro suurustes rahalistes nõuetes
    - Uus menetluskord

Andmekaitsereform toob kaasa muudatused dokumenditöö korralduses


10:55 - 11:25

  • Julia Antonova

    Julia Antonova

    andmekaitseõiguse ekspert, andmekaitsespetsialist EL ametiasutuses

  • Mis on isikuandmed ja miks me neid kaitseme?
  • Millega tuleb isikuandmete töötlemisel arvestada?
  • Millised on andmekaitsereeglid ja mida tähendab andmekaitsereform?
  • Olulisemad muudatused
  • Millele pöörata tähelepanu dokumenditöö korraldamisel?
  • Mida tasub igal bürootöötajal meeles pidada?

Iga sõnavõtt on esinemine


11:25 - 12:00

  • Mihkel Raud

    Mihkel Raud

    Ajakirjanik ja kirjanik, kitarrist, endine poliitik

Avalikel esinemistel on tohutu mõju inimese mainele. Kõik, mida me ütleme, jääb meid elu lõpuni jälitama – nii näime me igatahes arvavat ja seda suuremat pinget teiste ees esinemine meis tekitab.

Me kõik esineme vahetpidamata, isegi siis, kui sellest ise aru ei saa. Ei ole põhimõttelist vahet, kas inimene meenutab peielauas kadunukest, peab rahvaülikoolis loengut, tutvustab oma osakonnale tööplaani või lahendab klassi ees võrrandit – need kõik on avaliku esinemise eri vormid.

Mihkel jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas edukalt esineda. Kuidas sõnastada oma sõnavõtt nii, et selle sisu veel järgmiselgi päeval kõigil meeles on? Mida pidada silmas, kui kuulajate ees suu lahti teha, olgu neid kaks või kaks tuhat? Kuidas saada üle lavanärvist?

Rikkalik lõunapaus ja aktiivsete tegevuste ala külastus


12:00 - 13:00

Saavuta sisemine rahu ehk immuunsus negatiivse vastu!


13:00 - 13:20

Oleme oma kiires tööelus harjunud keskenduma asjadele, mida tuleb teha, et vältida ja prandada tehtud vigu. See on muudab meid tundlikuks kriitika suhtes, mille tulemuseks on see, et keskendume enam negatiivsele kui positiivsele. Samas positiivsus on see, mis  võimaldab kogeda edu ja õppida uut.

Psühholoogilise kapitali suurus mõjutab seda, kui tundlikud oleme negatiivse suhtes ja määrab, kui vastupidavad oleme pingete suhtes ning kuivõrd oskame nautida edu ja arengut. Psühholoogiline kapital on suurendatav selle nelja komponendi – enesetõhususe, vastupidavuse, lootuse ja optimismi kaudu.

Ärikirjavahetus – kuidas ja millises stiilis koostööpartneritega suhelda?


13:20 - 13:50

  • Janne Kerdo

    Janne Kerdo

    Dokumendihaldurite Ühing, juhatuse liige

  • Korrektne suhtlus kirja teel näitab asjatundlikkust ja lugupidavat suhtumist koostööpartnerisse
  • Millal ja milliseid nõudeid järgida kui kirjutame koostööpartnerile, kliendile, sõbrale?  Kas üldse on vajalik reegleid järgida?

Rakenda end tõhusamalt!


13:50 - 14:10

  • Alar Ojastu

    Alar Ojastu

    juhtimisekspert ja inspiratsioonikoolitaja

  • Vaatame, kas inimesel on piiramatu potentsiaal muutuda ja paremaks saada? Või on muutumisel ja kasvamisel siiski mingid piirid?
  • Miks pannakse nii palju rõhku oma nõrkuste parandamisele, mitte tugevuste arendamisele? Kahtedele ja kolmedele, mitte viitele.
  • Mis on vahe tugevusel ja oskusel? Kuidas leida “kõige õigem töö”?

Võta karjäärist maksimum – leia endas töökirg ning pühendumus!


14:10 - 14:30

  • Maarika Lember

    Maarika Lember

    Circle K Eesti AS (endine Statoil Fuel & Retail Eesti AS), personalidirektor

  • Mis on karjäär – liikumine alt üles, horisontaalselt või sik-sakke tehes?
  • Kas liikuda nagu liblikas lillelt lillele või teha teadlikke valikuid? Teadlike valikute aluseks on hea enese tundmine ja tähelepanelikkus ning analüüsivõime.
  • Nii nagu juhid värbavad töötajaid oskuste alusel ning saadavad ära hoiakute pärast tuleb ka tööandjat valida – leia selline tööandja, kelle tegutsemisprintsiibid ja väärtushinnangud ühtivad sinu omadega.
  • Õnn on see, kui lähed hommikul rõõmuga tööle ning õhtul rõõmuga koju

Kohvipaus


14:30 - 15:00

Kontoritehnoloogia 2017. aastal


15:00 - 15:20

Infohalduse kahetasandiline korraldamine


15:20 - 15:50

  • Mis on infohaldus ja miks kahetasandilne? Kuidas infohaldus seostub dokumendihaldusega ja asjaajamisega?
  • Infohalduse igapäevase töö tasand. Mida ma saaks ja peaks tegema igapäevaselt?
  • Infohalduse juhtimise vaade. Millises osas ja määral osaleme meie infohalduse juhtimisel?
  • Milliste vahenditega infohaldust teha?

Kuidas võtta vastu erinevast kultuuriruumist külalisi ning olulised detailid lähetuste korraldamisel


15:50 - 16:20

  • Riina Aasma

    Riina Aasma

    Välisministeerium, Eesti EL Nõukogu eesistumise protokollijuht

See, kuidas võõras riigis ja kultuuriruumis käitume ja kui hästi võõraid kombeid ja tavasid tajume, peegeldab palju enamat, kui vaid meid ennast. See kõik kokku lisab sära - või hoopis varju - meie päritolule, meie perele, meie tööandjale. Mõned lihtsad nipid, kuidas end võõraste kultuuride keskel tugevamalt tunda, kuluvad alati ära.

Ealised stereotüübid ja ealine diskrimineerimine


16:20 - 16:40

Ealised stereotüübid on järjekindlalt levinud ja põhjustanud tööl ealist diskrimineerimist. Uuringud on osundanud, et ealised stereotüübid on püsivamad kui näiteks soolised stereotüübid. Enamasti on tööga seotud ealised stereotüübid negatiivsed. Oma ettekandes esitan tõenduspõhiseid teadmisi, mis on ealistest stereotüüpidest reaalsusele vastav ja mis mitte.

Aasta Administratiivtöötaja "Organisatsiooni süda 2017" väljakuulutamine


16:40 - 16:50

Konverentsipäeva lõpetamine ning kingituste jagamine


16:50 - 17:00

Swissôtel Tallinna tutvumistuur


17:05 - 17:30

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Konverents

Lektorite arv:

12

Sihtrühm:

Sekretär, juhiabi, asjaajaja, assistent, juhatuse sekretär, sekretär-asjaajaja, sekretär-personalispetsialist jt, kes on seotud administratiivse tööga.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 7,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 29.03.2017; 50% maksumusest ajavahemikus 30.03 – 12.04.2017. Loobudes hiljem kui 12.04.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras

Projektijuht:

Piret Lauk, koolituste ja konverentside projektijuht

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.