Üldinfo

Toimumise kuupäev:
02.02 - 03.02.2022
Registreerimise lõpp:
01.02.2022
Kestvus:
10 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu sooduspakkumistega
398 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 12. detsembrini 298€ + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Kahepäevane koolitus: IT-teenuste juhtimine

Suurem osa avaliku ja erasektori organisatsioonidest sõltub juba täna väga tugevalt kvaliteetsetest IT-teenustest ning see vajadus kasvab aina tugevamaks digitaliseerimise ja andmepõhiste teenuste loomisega. Seetõttu on oluline olla tark tellija, kes oskab valida võimeka IT-teenusepakkuja ja mõista enda kui äripoole kohustusi. Sama oluline on IT-teenusepakkujal tagada teenuste kvaliteet ja mõista enda kui teenusepakkuja kohustusi. Koolitusel käsitletakse IT-teenuste juhtimist nii tellija kui ka pakkuja seisukohalt.

Koolituse eesmärk on saada ülevaade IT-teenuste juhtimisega seotud peamistest terminitest ja põhimõtetest. Samuti osapoolte rollidest ja vastutusest nii teenuste arendamise kui ülal hoidmise käigus.

Koolitusel vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused. Esimesel päeval õpime ja harjutame IT-teenuste juhtimisega seotud mõisteid, mudeleid ja pakkumisi, teenuste ülal hoidmise ja kvaliteedi tagamisega seotud protsesse. Teisel päeval räägime IT-arendustest ja mängime läbi mõned praktilised olukorrad. Läbivalt mõlemal päeval käsitleme osapoolte rolle ja vastutust.

Koolitusel osalenu:

  • Teab IT-teenuste juhtimises kasutatavaid termineid ja nende tähendusi
  • Oskab kirjeldada tellitava või pakutava teenuse mudelit
  • Teab IT-teenuste ülal hoidmisega seotud protsesse ja enda rolli selles
  • Teab peamisi IT-arenduse protsesse ja meetodeid ning enda rolli selles
  • Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT-arenduses
  • Oskab hinnata IT-teenuste kvaliteeti
  • Teab peamisi IT-teenuste kvaliteedi tagamise võimalusi

Koolitus on suunatud nii avaliku kui erasektori juhtidele, keskastmejuhtidele, väikeettevõtte omanikele ja IT-teenusepakkujate töötajatele.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.

Advertisement banner

Programm

02.02.2022

1. ÕPPEPÄEV

10.00 – 16.00
IT-teenuste juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    RMIT, teenuste tiimijuht; teabehalduse ekspert

Esimesel päeval õpime ja harjutame IT-teenuste juhtimisega seotud mõisteid, mudeleid ja pakkumisi, teenuste ülal hoidmise ja kvaliteedi tagamisega seotud protsesse. Koolituspäeval vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused.

  • IT-teenuste juhtimisega seotud peamised mõisted
  • IT-teenuste levinumad mudelid ja pakkumised
  • Kuidas IT-arendusprotsessid ja levinumad arendusmeetodid toimivad?

03.02.2022

2. ÕPPEPÄEV

10.00 – 16.00
IT-teenuste juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    RMIT, teenuste tiimijuht; teabehalduse ekspert

Teisel päeval räägime IT-arendustest ja mängime läbi mõned praktilised olukorrad. Läbivalt mõlemal päeval käsitleme osapoolte rolle ja vastutust. Koolituspäeval vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused.

  • Kuidas tagada IT-arendusprojektide ladus kulgemine?
  • Millised on levinud vead IT-arendusprojektides?
  • Kuidas tagada IT-teenuste igapäevane ülal hoid ja kvaliteet?
  • Millised on kliendi ja teenusepakkuja ülesanded, et koostöö sujuks?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Koolitus on suunatud nii avaliku kui erasektori juhtidele, keskastmejuhtidele, väikeettevõtte omanikele ja IT teenusepakkujate töötajatele.
Õppemeetodid:

Õppe kogumaht 10 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Tunnistuse saavad kõik koolitusel osalejad. Programm toimub veebikeskkonnas. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.