Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Kahepäevane koolitus: IT-teenuste juhtimine
Suurem osa avaliku ja erasektori organisatsioonidest sõltub juba täna väga tugevalt kvaliteetsetest IT-teenustest ning see vajadus kasvab aina tugevamaks digitaliseerimise ja andmepõhiste teenuste loomisega. Seetõttu on oluline olla tark tellija, kes oskab valida võimeka IT-teenusepakkuja ja mõista enda kui äripoole kohustusi. Sama oluline on IT-teenusepakkujal tagada teenuste kvaliteet ja mõista enda kui teenusepakkuja kohustusi. Koolitusel käsitletakse IT-teenuste juhtimist nii tellija kui ka pakkuja seisukohalt.
Koolituse eesmärk on saada ülevaade IT-teenuste juhtimisega seotud peamistest terminitest ja põhimõtetest. Samuti osapoolte rollidest ja vastutusest nii teenuste arendamise kui ülal hoidmise käigus.
Koolitusel vahelduvad teoreetilised osad ja praktilised harjutused. Esimesel päeval õpime ja harjutame IT-teenuste juhtimisega seotud mõisteid, mudeleid ja pakkumisi, teenuste ülal hoidmise ja kvaliteedi tagamisega seotud protsesse. Teisel päeval räägime IT-arendustest ja mängime läbi mõned praktilised olukorrad. Läbivalt mõlemal päeval käsitleme osapoolte rolle ja vastutust.
Koolitusel osalenu:
- Teab IT-teenuste juhtimises kasutatavaid termineid ja nende tähendusi
- Oskab kirjeldada tellitava või pakutava teenuse mudelit
- Teab IT-teenuste ülal hoidmisega seotud protsesse ja enda rolli selles
- Teab peamisi IT-arenduse protsesse ja meetodeid ning enda rolli selles
- Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT-arenduses
- Oskab hinnata IT-teenuste kvaliteeti
- Teab peamisi IT-teenuste kvaliteedi tagamise võimalusi
Koolitus on suunatud nii avaliku kui erasektori juhtidele, keskastmejuhtidele, väikeettevõtte omanikele ja IT-teenusepakkujate töötajatele.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.
