Argumenteeritud tööalane suhtlemine

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 09.02.2023 - 09.02.2023 Registreerimise lõpp: 08.02.2023 Kestvus: 6 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 249 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 8. veebruarini Soodushind: 179 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Argumenteeritud tööalane suhtlemine

Koolituse eesmärk on õppida, kuidas töö olukordades veenvalt ja argumenteeritult suhelda, kaitsta oma seisukohti ning suunata vestluspartnerit ratsionaalselt mõtlema. Koolitusel tutvume suhtluse ja mõtlemise kaasaegse teaduspõhise teooriaga, sidudes selle osalejate isiklike kogemuste ja väljakutsetega.

Koolituse läbinud osaleja:

  • teab peamiseid veenvusmeetodeid, teadvustab eduka suhtluse väljakutseid;
  • teab selge ja veenva suhtluse põhimõtteid;
  • teab, kuidas käivitada vestluspartneris aktiivset mõtlemist;
  • on harjutanud emotsioonide maandamist endas ja teistes;
  • suudab luua argumendi enda seisukoha toetuseks, kasutades SpeakSmart argumendimudelit;
  • teab, kuidas kriitiliselt kuulata, hinnata ja vastata vestluspartneri argumendile.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.

Programm

Kogunemine veebikeskkonda


09:50 - 10:00

Argumenteeritud tööalane suhtlemine


10:00 - 14:30

  • Lauri Kriisa

    Lauri Kriisa

    SpeakSmart koolitaja ja moderaator, SpeakSmartClub arendusjuht

Vestluspartneri suunamine ratsionaalsele mõtlemisele

  • Ratsionaalse mõtlemise ja suhtlemise väljakutsed (tähelepanu, harjumuslik mõtlemine, tajuvead, emotsionaalne mõtlemine)
  • Kuidas häälestada suhtluspartnerit ratsionaalselt mõtlema ja argumenteeritult suhtlema?
  • Kuidas konfliktsetes olukordades pingeid maandada, et luua võimalus argumenteeritud suhtluseks

Argumendi koostamine ja esitamine

  • Kuidas leida enda argumendi ideid?
  • Kuidas koostada ja esitada selget ja veenvat argumenti?

Argumenteeritud arutelu

  • Kuidas kuulata suhtluspartneri argumenti?
  • Kuidas vastata suhtluspartneri argumendile?
  • Kuidas vastata enda argumendi kriitikale?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitus on suunatud kõigile, kes tahavad suurendada oma efektiivsust, mõjusust ja rahulolu suhtlejana. Eriti kasulik on see inimestele, kelle töö või muu roll sisaldab intensiivset suhtlemist.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi