Üldinfo

Toimumise kuupäev:
23.09.2022
Registreerimise lõpp:
22.09.2022
Kestvus:
6 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA
239 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: 1:1 vestlused kui kaasava juhtimise tööriist

Juhi peamine tööriist on suhtlemine. Koolitusel on fookuses üks-ühele vestlused, miks ja millistel puhkudel on vaja suhelda alluvaga just näost-näkku. Kuidas anda tagasisidet ning küsida tagasisidet? Kuidas viia läbi negatiivse sisuga vestlusi? Millised tingimused tuleb luua, et töötajad saaksid organisatsioonis ausalt ja avatult otsese juhiga rääkida?

Koolituse eesmärk on arendada oskusi üks-ühele vestlustel edasi- ja tagasisidestamisest.

Koolituse läbinu oskab viia töötajatega läbi personaalseid vestlusi nii, et mõlemad pooled on tulemusega rahul ja inspireeritud. Lisaks, olla eeskujuks toetava tagasiside andmisel ning kasutada 1:1 vestlusi kaasava juhtimise tööriistana.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.

Advertisement banner

Programm

09:50 - 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 - 14:30

1:1 vestlused kui kaasava juhtimise tööriist

  • Viktoria Saat

    Viktoria Saat

    juhtide ja meeskondade coach ning koolitaja, psühholoog

  • 1:1 vestluste eesmärk ja struktuur
  • Psühholoogiline turvatunne ja SCARF motivatsioonimudel kontakti ja usalduse loomisel ja hoidmisel
  • Juht, kui toetava tagasiside kultuuri eeskuju
  • Kuidas küsida tagasi- ja edasisidet ning luua läbi avatud suhtlemise töökeskkond, kus kriitika ja teisitimõtlemine on lubatud?
  • Tagasisidestamine iseenda kogemuse mõtestamise meetodil (arendava tagasiside vorm, mida saab kasutada nii positiivsest kui ka keerulisest kogemusest õppimiseks)
  • Kuidas anda edasisidet?
  • Kuidas tulla toime keeruliste vestluste juhtimisega?
  • Kuidas säilitada sisemine tasakaal ja käituda rahulikult ning adekvaatselt kriitika, rahulolematuse ja pingete olukorras?
  • Mis on parimad strateegiad, kuidas pingelist situatsiooni „maandada“ ning ennast kuuldavaks teha ning kehtestada?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Oodatud on kõik juhid, kes soovivad saavutada meeskonnaga oluliselt enamat ning viia enda juhtimisoskused uuele tasemele.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Eveli Reitelmann
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi