Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas osutada tervishoiuasutustes kvaliteetset klienditeenindust. Räägime sellest, miks on kõrgetasemeline klienditeenindus oluline nii tervishoiuasutusele kui ka patsiendile ning millest sõltub patsiendi rahulolu. Õpime, millised on sagedased vead suhtlemisel patsiendiga ning jagame praktilisi nõuandeid, kuidas suurendada patsientide rahuolu klienditeenindusega. Saame muu hulgas teada, kuidas oskuslikult suhelda “raske” patsiendiga ning kuidas tulla toime tööstressiga. Lisaks uurime, millised on uued trendid klienditeeninduses.
Koolitusel osalenu:
- tunneb kvaliteetse klienditeenuse eripärasid tervishoiuasutuses
- teab, mis muudab klienditeeninduse heaks
- teab, kuidas toime tulla keerulise või “raske” patsiendiga
- omandab praktilised võtted tööstressi vähendamiseks ja läbipõlemise vältimiseks
- teab, millised on (globaalsed) tulevikutrendid klienditeeninduses
Väärtuslikke nõuandeid jagab Tallinna Tehnikaülikooli professor Mare Teichmann, kes viimased paarkümmend aastat on tegelenud töö- ja organisatsioonipsühholoogiaga.
Peale online-koolituse toimumist saadame koolituse järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Antud koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena Teile sobival ajal ja kohas. Huvi korral või lisainfo saamiseks kirjutage katlin@eestikonverentsikeskus.ee.
