Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 19.04.2023 - 19.04.2023 Registreerimise lõpp: 18.04.2023 Kestvus: 6 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 18. aprillini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, kuidas osutada tervishoiuasutustes kvaliteetset klienditeenindust. Räägime sellest, miks on kõrgetasemeline klienditeenindus oluline nii tervishoiuasutusele kui ka patsiendile ning millest sõltub patsiendi rahulolu. Õpime, millised on sagedased vead suhtlemisel patsiendiga ning jagame praktilisi nõuandeid, kuidas suurendada patsientide rahuolu klienditeenindusega. Saame muu hulgas teada, kuidas oskuslikult suhelda “raske” patsiendiga ning kuidas tulla toime tööstressiga. Lisaks uurime, millised on uued trendid klienditeeninduses.

Koolitusel osalenu:

  • tunneb kvaliteetse klienditeenuse eripärasid tervishoiuasutuses
  • teab, mis muudab klienditeeninduse heaks
  • teab, kuidas toime tulla keerulise või “raske” patsiendiga
  • omandab praktilised võtted tööstressi vähendamiseks ja läbipõlemise vältimiseks
  • teab, millised on (globaalsed) tulevikutrendid klienditeeninduses

Väärtuslikke nõuandeid jagab Tallinna Tehnikaülikooli professor Mare Teichmann, kes viimased paarkümmend aastat on tegelenud töö- ja organisatsioonipsühholoogiaga.

Peale online-koolituse toimumist saadame koolituse järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.

Antud koolitust on võimalik tellida ka sisekoolitusena Teile sobival ajal ja kohas. Huvi korral või lisainfo saamiseks kirjutage katlin@eestikonverentsikeskus.ee.

Advertisement banner

Programm

Kogunemine veebikeskkonda


08:50 - 09:00

Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas


09:00 - 14:00

  • Tervishoiuteenuste klienditeenindus ja selle eripärad
  • Kvaliteetne klienditeenindus tervishoiuvaldkonnas
  • Teenuse kvaliteet täna ja homme. Uued trendid klienditeeninduses
  • Raske/ärritunud kliendi/patsiendi teenindamine
  • Stressi, sh tööstressi maandamise võimalused

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Õppemeetodid:

Õppe kogumaht 6 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Tunnistuse saavad kõik koolitusel osalejad. Programm toimub veebikeskkonnas. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.