Üldinfo

Toimumise kuupäev:
20.04.2022
Registreerimise lõpp:
19.04.2022
Asukoht:
Nordic Hotel Forum (Viru väljak 3, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
289 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Eesti sekretäri ja juhiabi konverents 2022 toimub värskelt uuenduskuuri läbinud Nordic Hotel Forum hotellis. 

Tegelikult ei ole ju vahet, mis tööd tehes ja kus ettevõttes me oma elu mööda saadame. On see startup, „ühe mehe firma“, suur korporatsioon või riigiasutus. Tõeliselt oluline on aga see, mis tundega me oma tööd teeme. Ja see algab lihtsast küsimusest – kas mulle tegelikult ka läheb korda see, mida ma teen?

Sekretärid ja juhiabid on nagu ettevõtte vereringe, vahelüli klientide ja juhi vahel, koht kus info jaotatakse laiali ja kuhu see lõpuks taas kokku jõuab. On väga tähtis, et just Sinul, ettevõtte keskse punktina on olemas pühendumus, sära, teotahe, empaatia, abivalmidus ja proaktiivsus. Suheldes paljude inimestega on oluline ka enesekehtestamise ja argumenteerimise oskus ning vaata, et isegi kõige tähtsam oskus hoolitseda iseenda tasakaalu ja heaolu eest.

Meeleoluka konverentsipäeva eesmärk on tähistada edukat tööaastat professionaalsele ning isiklikule arengule suunatud ettekannetega, et töökirg ja inspiratsioon säiliks ka edaspidi.

Konverentsipäeva juhib alati särav Anu Saagim ning hubase õhkkonna live muusikaga loob Uku Suviste.

Konverentsipäeva käigus loositakse osalejate vahel välja põnevaid kingitusi.

Programm

09:00 - 10:00

Registreerimine ning särtsakas hommikukontsert Uku Suvistega

  • Uku Suviste

    Uku Suviste

    Laulja, pianist, laulukirjutaja ja muusikaprodutsent

10:00 - 10:05

Konverentsipäeva avamine

10:05 - 10:35

Töölepinguseaduse muudatused 2022. aastal

  • Heli Raidve

    Heli Raidve

    Heli Raidve Tööõigusabi OÜ, juhataja / jurist

  • Uuenenud puhkuste peatükk
  • Muudatused alla 8-aastast last kasvatavate isikute õigustes
  • Muudatused 13-14. aastaste alaealiste tööleasumises
  • Muudatused töölepingu tingimustest teatamises
  • Ja veel mitmed muudatused

10:35 - 11:05

Emotsionaalne vastupidavus

  • Marko Lepik

    Marko Lepik

    EQversity.com-i koolitaja, SIY Certified Facilitator, Genos 360 EI Practitioner

  • Me ei saa enamasti kontrollida teise inimese käitumist, küll aga enda reaktsioone
  • Teadlikkus enda automaatsetest emotsionaalsetest reaktsioonidest avab paindlikkuse valida käitumist
  • Emotsioonid, mõtlemine ja käitumine on lahutamatult seotud
  • Eneseteadlikkus on arendatav
  • Teadvelolek ehk mindfulness pakub selleks üht võimalust
  • Millise strateegia abil väljakutsega uuel viisil ja paindlikkumalt toime tulla?

11:05 - 11:35

Küsimustega empaatilise kuulamiseni

  • Hanna Jõgi

    Hanna Jõgi

    PersonaliDisain OÜ, tegevjuht ja konsultant

  • Kellele ja mis kasu loob parem kuulamisoskus?
  • Millised on kuulamise erinevad kihid?
  • Mis on empaatilise kuulamise olulised koostisosad ehk hoiakute retsept?
  • Mis küsimustel ja sõnakasutusel empaatilise kuulamisega pistmist on?
  • Kuidas arendada endas empaatilist kuulajat?

11:35 - 12:00

Töötajatele ja klientidele korraldatavate ürituste maksustamine. Kuidas teha ürituse sisu ja programm selliselt, et maksukoormus oleks kõige väiksem?

  • Marko Saag

    Marko Saag

    ATTELA Advokaadibüroo OÜ partner/vandeadvokaat; TalTech finantsarvestuse õppetooli rahvusvahelise maksunduse lektor

  • Millised kulud on üritustel maksustatavad või maksuvabad?
  • Kuidas korraldada lahe maksuefektiivne üritus töötajatele?
  • Mida peaksid töötajad tegema kliendiüritusel?
  • Kontori hommikuürituste maksustamine? Kas joogatund kontoris on maksuvaba?

12:00 - 13:00

Lõuna

13:00 - 13:30

Kuidas kehtestada ja argumenteerida veenvalt ning samas jääda meeldivaks kolleegiks?

  • Kärt Kinnas

    Kärt Kinnas

    SMIT personalijuht, PARE liige ja personalijuhtimise mentor, EEK Mainor personalijuhtimise lektor, personalijuhtimise kutsetunnistus (tase 7)

  • Kuidas anda edasi oma seisukohti lugupidavalt?
  • Kuidas anda tagasiside, millest on midagi õppida?
  • Kuidas luua hoolivat ja inimlikku organisatsioonikultuuri?

13:30 - 14:00

Teabehaldus kaasaegses võtmes

  • Enely Prei

    Enely Prei

    RMIT, teenuste tiimijuht; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert

  • Kas teabehaldus on asutuse tugi- või põhitegevus?
  • Teabehalduse peamised väljakutsed
  • Mis saab dokumendihaldusest?
  • Ei saa üle ega ümber andmehaldusest
  • Mis teeb teabest juhtimisteabe ehk kuidas teabehaldusega juhte toetada?

14:00 - 14:30

Excel'i uued tööd tõhustavad nipid

  • Silver Toompalu

    Silver Toompalu

    OfficePoint OÜ, omanik ja koolitaja; Tallinna Tehnikakõrgkooli ja Eesti Maaülikooli lektor; Täiskasvanute koolitaja (tase 7)

  • Said koostööpartnerilt tabeli PDF-failina, kuid Sul on seda vaja analüüsida Excelis?
  • Kuidas saada lahti keset tabelit olevatest tühjadest ridadest?
  • Kuidas lahtrite kiirtäitmine saab Su tööd lihtsamaks muuta?
  • Kuidas ühendada kahes erinevas tabelis olevad seotud andmed?
  • Kuidas eemaldada tabelist korduvad read?
  • Mida kasulikku pakuvad Excel365 uuemad funktsioonid?

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:30

Millised on eeldused hübriidkoosoleku õnnestumiseks?

  • Aino-Silvia Tali

    Aino-Silvia Tali

    hübriidtöö uurija ja praktik, koolitaja, mentor (Eesti Mentorite Koja liige) ja juhtimiscoach

  • Hübriidkoosolekute väljakutsed, head tavad ja vajalikud kompetentsid
  • Miks tekib Zoomi-väsimus? Kuidas seda leevendada?
  • Kuidas efektiivset hübriidkoosolekut ette valmistada ja läbi viia?
  • Milliseid tehnoloogilisi lahendusi kasutada?
  • Kuidas toetada koosolekul osalejate võrdset kaasatust?
  • Kuidas saada koosolekul viibijad kaasa mõtlema, ideid genereerima ja lahendusi pakkuma?
  • Kuidas tõsta hübriidkoosolekute produktiivsust?

15:30 - 16:00

Kuidas rakendada enda töökohal tervise ja heaolu programme?

  • Tööõnne ja heaolu seostest
  • Heaolu kolm olulist komponenti, mis kokku annavad õitsva kultuuri ja inimesed
  • 12 teaduslikult tõestatud aspekti, kuidas hoida end tasakaalus
  • Tervise ja heaolu loomine töökohal kaasava juhtimise abil
  • Lihtsad nipid ja kogemuslood, kuidas tervislik mõtteviis töökohale saada, sh. rääkivad seinad ja väljakutsed

16:00 - 16:30

Kuidas turundada TikTok’is?“

  • Catreen Lepik

    Catreen Lepik

    Optimist Public agentuuri sotsiaalmeedia konsultant

  • Tänaseks on TikToki rakendust alla laetud enam kui 3 miljardit korda – miks?
  • Kuidas Tiktok töötab?
  • TikToki võimalused Eesti turul
  • TikToki kuulsused Eestis ja mujal maailmas
  • TikToki trendid aastal 2022

16:30 - 16:35

Kingituste jagamine ja konverentsipäeva lõpetamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
11
Sihtrühm:
Sekretär, juhiabi, asjaajaja, assistent, juhatuse sekretär, sekretär-asjaajaja, sekretär-personalispetsialist jt, kes on seotud administratiivse tööga.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 9 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.

Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.