Üldinfo

Koolitus toimus:
26.11.2021
Kestvus:
4 AT
Hind: Liitu sooduspakkumistega
179 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 139€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata 14 päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Salvestus: Teenusepõhine juhtimine

Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.

Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.

Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.

Koolituse läbinu:
• oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest;
• oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest;
• teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid;
• teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel;
• teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi;
• teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid.

Advertisement banner

Programm

Teenusepõhine juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    RMIT, teenuste tiimijuht; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert

  • Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
  • Teenuse väärtus ja selle komponendid
  • Teenuste portfelli juhtimine
  • Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
  • Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
  • Teenusesuhete juhtimine
  • Teenuse mudel ja komponendid
  • Klienditeekond ja tõehetked
  • Teenusedisain ja disainmõtlemine
  • Digilahendused teenusedisainis
  • Teenuste käitlus
  • Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
  • Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
  • Teenuste pidev parendamine
  • Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Salvestus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi